You have Javascript Disabled! For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript, please enable your Javascript!

▷ Derecho-Right-Droit-Recht-Прав-Õigus-Δίκαιο-Diritto-Tiesību-حق-Dritt-Prawo-Direito-Juridik-Právo-权 ⭐⭐⭐⭐⭐

Legis

Konstitusi Amerika Serikat.

Kita Bangsa-Bangsa Amerika Serikat, supaya bisa dadi Uni sing luwih sampurna, netepake Keadilan, ngasurasi Ketahanan domestik, nyedhiyakake pertahanan umum , ningkatake Kesejahteraan Umum, lan ngamanake Rahayu Liberty kanggo awake dhewe lan Posteritas, nindakake netepake Konstitusi iki kanggo Amerika Serikat.

Artikel I.

Bagean. 1..

Kabeh Kekuwatan legislatif sing diwenehake iki bakal diluncurake ing Kongres Amerika Serikat, sing kalebu Senat e lan Dewan Perwakilan.

Bagean. 2..

Dewan Perwakilan kudu dumadi Anggota sing dipilih saben Taun kapindho dening Wong-wong ing sawetara Negara, lan Pamilih ing saben Negara bakal duwe syarat Kualifikasi kanggo Elektronik cabang paling akeh saka Anggota Dewan Undhang-undhang Negara.
Ora ana Wong sing bisa dadi Wakil sing durung tekan umur rong puluh lima taun , lan dadi pitung taun dadi Warga Amerika, lan sing ora bakal dipilih, nalika dipilih, dadi Pendhita ing Negara sing bakal dipilih. .
Perwakilan lan Pajak langsung bakal dibahagi-bahagikan ing sawetara Negara sing bisa kalebu ing Uni iki, miturut Nomer masing-masing, sing bakal ditemtokake kanthi nambah menyang Jumlah Orang gratis, kalebu sing terbatas menyang Layanan kanggo Istilah Taun, lan ora kalebu wong-wong India sing ora kena pajak, telung kalima kabeh wong liya. Enumerasi nyata bakal digawe sajrone telung taun sawise Rapat pisanan Kongres Amerika Serikat, lan ing saben Istilah sepuluh Taun sabanjure, ing Manner kaya sing bakal ditrapake miturut Hukum. Jumlah Perwakilan ora bakal ngluwihi siji saka saben telung ewon ewu, nanging saben Negara kudu ana siji Wakil Bagean; lan nganti enumerasi kasebut bakal digawe, Negara New Hampshire berhak nglamar telu, Massachusetts wolung, Rhode-Island lan Providence Plant one, Connecticut lima, New-York enem, New Jersey papat, Pennsylvania wolung, Delaware siji, Maryland nem, Virginia sepuluh, North Carolina lima, South Carolina lima, lan Georgia telu.
Nalika lowongan ana ing Perwakilan saka Negara endi wae, Penguasa Eksekutif kudu ngetokake Tulisan Pemilihan kanggo ngisi Vacancies kasebut.
Dewan Perwakilan kudu ngoyak Speaker lan Pejabat liyane; lan bakal duwe Kekuwatan Impeachment tunggal.

Bagean. 3..

Senat Amerika Serikat kudu dumadi rong Senat saka saben Negara, sing dipilih miturut Legislatif kasebut, suwene nem Taun; lan saben Senator duwe siji Pilih.
Sanalika sawise padha nglumpukake ing Kliwat Pemilu sing kapisan, bakal dipérang kanthi padha karo telu Kelas. Kursi Para Senat Kelas pisanan bakal kosong ing kadaluwarsa Taun II, kelas kaping loro ing kadaluwarsa Taun kaping papat, lan Kelas katelu ing kadaluwarsa Taun kaping enem, saéngga siji pihak bisa uga milih saben Taun kapindho; lan yen Vacancies dumadi dening Resignation, utawa liya, sajrone Recess of Legislatif State of any State, Executive kasebut bisa nggawe Pelantikan sementara nganti Rapat ing Legislatif sabanjure, sing banjur bakal ngisi Vacancies kasebut.
Ora ana wong sing bakal dadi Senator sing ora wis tekan Umur telung puluh taun, lan sangang taun dadi Warga ing Amerika Serikat, lan sing ora bakal dipilih, yen dipilih dadi Pendhita ing Negara sing bakal dipilih.
Wakil Presiden Amerika Serikat bakal dadi Presiden Senat, nanging ora duwe Vote, kajaba kabeh padha dibagi .
Senat bakal nyuwara para pejabat liyane, lan uga dadi présidhèn Presiden, ing Absence Wakil Presiden, utawa nalika dheweke bakal ngetrapake Kantor Presiden Amerika Serikat.
Senat bakal duwe Daya tunggal kanggo nyoba kabeh Impeachments. Nalika lungguh kanggo Tujuan kasebut, dheweke bakal ana ing Sumpah utawa Gabungan. Nalika Presiden Amerika Serikat diadili, Kepala Kehakiman kudu presiden: Lan Ora ana Wong sing kena disalahké tanpa Konflik saka rong anggota Anggota sing ana.
Pangadilan ing Kasus Impeachment ora bakal luwih adoh tinimbang ngilangi Kantor, lan ora klebu tanggel jawab kanggo nyekel lan nyenengake kantor apa wae sing diajeni, Dipercaya utawa Keuntungan ing Amerika Serikat: nanging Partai sing disalahké bakal tanggung jawab lan kena ing Indictment, Trial, Pengadilan lan shim Puni , miturut Hukum.

Bagean. 4..

The Times, papan, lan Pilihan kanggo nyekel Pamilihan kanggo Para Senat lan Perwakilan, kudu diwènèhaké ing saben Negara miturut Legislatif; nanging Kongres bisa uga sawayah-wayah miturut Hukum nggawe utawa ngowahi Peraturan kasebut, kajaba ing papan kanggo ngatasi para Senat.
Congress bakal ngumpul ing paling sapisan ing saben taun, lan rapat kuwi bakal ing ana pisanan ing Desember, kajaba padha bakal dening Law milih Day beda.

Bagean. 5..

Saben Omah dadi Hakim Pemilihan, Bali lan Kualifikasi saka Anggota dhewe, lan Kaloritas saben dadi korup kanggo ngetrapake Usaha; nanging Nomer sing luwih cilik bisa ngeselake saben dina, lan bisa menehi wewenang kanggo ngetrapake Anggota sing ora ana, ing Manner kasebut, lan miturut Penalti kaya sing diwenehake saben House.
Saben Omah bisa nemtokake aturan Aturan Prosesane, ngukum Anggota kanggo Prilaku sing kelainan , lan, kanthi Konjual rong pertiga, ngusir Anggota.
Saben House bakal tetep Journal of Tindakan, lan saka wektu kanggo wektu nerbitaké padha, excepting Parts kayata Mei ing pangadilan sing mbutuhake Secrecy; lan Yeas lan Nada Anggota saka salah siji saka Dewan apa wae, ing Kepinginan siji kaping lima saka Saiki, mlebu ing Jurnal.
Ora ana Omah, sajrone Sidang Kongres, ora , tanpa Persetujuan liyane, ngenteni luwih saka telung dina, utawa ing papan liya saka sing ana ing omah loro.

Bagean. 6..

Para Para Para Para Senat lan Wakil bakal nampa ganti rugi kanggo Layanan sing bisa dipesthekake miturut Hukum, lan mbayar saka Keuangan Amerika Serikat. Dheweke bakal kalebu ing kabeh kasus, kajaba Treason, Felony lan Putus Damai, dadi hak istimewa saka Penangkapan sajrone Sidhang ing Sidang omah masing-masing, lan arep lan bali saka padha; lan kanggo Wicara utawa Debat ing salah siji Omah, dheweke ora bakal ditakokake ing papan liya.
Ora ana Senator utawa Perwakilan sing, nalika Wektu kapilih, ora ditunjuk ing Kantor sipil ing Penguasa Amerika Serikat, sing kudu digawe, utawa Emolumen sing kudu ditindakake nalika semana; lan ora ana wong sing nyekel kantor ing Amerika Serikat, dadi Anggota Dewan duet sing diterusake ing Kantor.

Bagean. 7..

Kabeh Tagihan kanggo ngasilake penghasilan bakal ana ing DPR; nanging Senat bisa ngusulake utawa akur karo Amandemen kaya tagihan liyane.
Saben Bill sing kudu ngliwati Dewan Perwakilan lan Senat, sadurunge dadi Hukum, bakal dituduhake menyang Presiden Amerika Serikat; Yen dheweke setuju, dheweke bakal menehi tandha, nanging yen ora bakal menehi maneh, kanthi Bantahan menyang Omah sing mula wis asale, sing bakal mlebu Obyek ing Jurnal kasebut, lan nerusake maneh. Yen sawise mbalekake maneh rong pertiga saka Gedhung kasebut bakal setuju kanggo ngliwati RUU kasebut , mula bakal dikirim , bebarengan karo Obyek, menyang Gedhung liyane, sing bakal dianggep maneh, lan yen disetujoni rong pertiga saka Gedhung kasebut, bakal dadi Hukum. Nanging ing kabeh Kasus Votes saka loro Omah kasebut bakal ditemtokake yeas lan Nays, lan Jeneng-jeneng saka Wong sing milih lan nglanggar Bill bakal dilebokake ing Jurnal saben House masing-masing. Yen ana Bill ora bisa dibalekake dening Presiden sajrone sepuluh dina (Minggu kecuali) sawise diwenehake, dheweke bakal dadi Hukum, kaya Manner kaya yen dheweke wis mlebu, kajaba Kongres kanthi ngalangi Adjournment. Wangsulane, ing endi kasus kasebut ora bakal dadi Hukum.
Saben Pesenan, Resolusi, utawa Undhang-undhang sing bisa ditindakake nalika Konvensi Senat lan Dewan Perwakilan (kajaba ana pitakonan Adjournment) bakal diwakili kanggo Presiden Amerika Serikat; lan sadurunge Same bakal njupuk Efek, bakal disetujoni dening dheweke, utawa ora disenengi dening dheweke, bakal dikirim maneh dening rong pertiga saka Senat lan Dewan Perwakilan, miturut Peraturan lan watesan Watesan sing ditulis ing Kasus RUU.

Bagean. 8.

Kongres bakal nduwe Kekuwatan kanggo nglebokake lan ngumpulake Pajak, Kewajiban, Keuntungan lan Ekstra, kanggo mbayar Utang lan nyedhiyakake kanggo Pertahanan umum lan Kesejahteraan umum ing Amerika Serikat; nanging kabeh Tugas, Peningkatan lan Ekstra kudu seragam ing saindenging Amerika Serikat;
Kanggo nyilih Dhuwit kanthi kredit ing Amerika Serikat;
Kanggo ngatur Perdagangan karo Bangsa-bangsa manca, lan ing sawetara Negara, lan suku India;
Kanggo netepake Peraturan Naturalization seragam, lan UU seragam babagan subyek Bankruptcy matag ing Amerika Serikat;
Kanggo duwit receh Dhuwit, ngatur Nilai, lan Dhuwit duwit receh, lan ndandani Standard Penimbang lan Ukuran;
Kanggo nyedhiyakake Pengajaran palsu lan Coin Amerika Serikat saiki;
Kanggo netepake Kantor Pos lan kiriman Roads;
Kanggo ningkatake Kemajuan Ilmu lan Seni sing migunani, kanthi nggayuh Times menyang Panganggit lan Terbentuk hak eksklusif kanggo Tulisan lan Penemuan masing-masing ;
Kanggo dadi Tribunals luwih cilik karo Pengadilan sing paling dhuwur ;
Kanggo netepake lan ngukum Piracy lan Feloni sing ditindakake ing Segara sing dhuwur, lan Nyinggung nglanggar UU saka Bangsa-Bangsa ;
Kanggo nyatakake Perang, wenehi Surat Marque lan Reprisal, lan nggawe Peraturan babagan Capture Land and Water ;
Ngunggahake lan nyengkuyung Tentara, nanging ora ana Ukuran Dhuwit sing Gunakake kasebut kanggo Suwene luwih suwene rong taun ;
Kanggo nyedhiyakake lan njaga Angkatan Laut;
Kanggo nggawe Peraturan kanggo Pemerintah lan Peraturan Angkatan Laut lan Angkatan Laut.
Kanggo nyedhiyakake panggunaan Militia kanggo ngukum Law of Union, nyuda Insurrections lan ngusir Serangan ;
Kanggo nyedhiyakake kanggo ngatur, persenjataan, lan disiplin, Militia, lan kanggo ngatur bagean kasebut kaya sing bisa digunakake ing Layanan saka Amerika Serikat, sing diwenehake menyang Amerika Serikat, janjian kasebut ing Pelantikan, lan Panguwasa nglatih. Militia miturut disiplin sing diwenehake dening Kongres;
Kanggo nganakake Perundangan eksklusif ing kabeh Kasus, ing Distrik kasebut (ora luwih saka sepuluh kothak Miles) kaya, dening Sidang Negara-negara tartamtu, lan Penerimaan Kongres, dadi Kursi Pamrentah Amerika Serikat, lan olahraga kaya Penguwasa liwat kabeh papan sing dituku dening Persetujuan Dewan Undhang-undhang ing Negara sing padha, kanggo Erget Forts, Magazines, Arsenals, dock-Yards, lan Bangunan liyane sing perlu;
Kanggo nggawe kabeh UU-ukum sing kudu ditrapake lan cocog kanggo ngetrapake Kekuwatan sadurunge, lan kabeh Kekuwatan liyane sing diwenehake dening Konstitusi iki ing Pamrentah Amerika Serikat, utawa ing Departemen utawa Pejabat kasebut.

Bagean. 9..

Migrasi utawa Impor Wong-wong sing kaya saiki ing negara-negara sing saiki kudu dipikirake kanthi bener, ora dilarang dening Kongres sadurunge taun sewu wolung atus wolung wolu, nanging Pajak utawa kewajiban bisa dileksanakake ing Pentinge, ora ngluwihi sepuluh dolar kanggo saben Wong.
Hak istimewa saka Writur Habeas Corpus ora bakal dilereni , kajaba manawa ana ing Kasus Pemberontakan utawa Penjajahan Keselamatan umum bisa mbutuhake.
Ora ana Undang-undang Penyengkuyung utawa Ex postto facto sing bakal diliwati .
Ora ana Kaputusan, utawa petunjuk liyane, Tax ora bakal dilebokake, kajaba ing Propensia utawa Census ing kene sadurunge diarahake dijupuk.
Ora Ana Pajak utawa Kawajiban sing bakal dilebokake ing Artikel sing diekspor saka Negara endi wae.
Ora ana Preferensi sing bakal diwenehake dening Peraturan Perdagangan utawa Hasil menyang Pelabuhan ing salah sawijining Negara sing liyane: lan Visa sing ora bakal diwatesi, utawa saka negara siji, kudu mlebu, jelas, utawa mbayar Tugas ing negara liya.
Ora ana Dhuwit sing digambar saka Keuangan, nanging Akibate sing digawe dening UU; lan Statement lan Akun saka Resit lan Expenditures kabeh Dhuwit umum bakal diterbitake saka wektu.
Ora Judul Bangsawan sing bakal diwenehake dening Amerika Serikat: Lan ora ana wong sing nyekel Kantor Keuntungan utawa Kepercayaan ing ngisor iki, ora bakal duwe Persetujuan Kongres, nampa apa wae, Emolumen, Kantor, utawa Judul, apa wae , saka sembarang Negara, Pangeran, utawa Negara manca.

Bagean. 10..

Ora ana Negara sing mlebu perjanjian, Perikatan, utawa Konfederasi; menehi Surat Marque lan Reprisal; Dhuwit duwit receh; emit Tagihan Kredit; nggawe dhuwit Coin nanging dhuwit emas lan salaka minangka Tender ing Mbayar Utang; pass sembarang Bill of Attainder, ex post facto Law, utawa Hukum ngrusak Kewajiban Kontrak, utawa menehi Judul Bangsawan.
Ora ana Negara sing ora, tanpa Persetujuan Kongres, menehi Apik utawa Tugas ing Ekspor utawa Ekspor, kajaba apa sing dibutuhake banget kanggo ngetrapake iku UU Pemeriksa: lan Hasil net saka kabeh Tugas lan Imbuhan, dilebokake dening Negara apa wae kanggo Impor utawa Ekspor, dadi kanggo Gunakake Keuangan ing Amerika Serikat; lan kabeh Undang-undang kaya mengkene Pengajian Revisi lan Kontrol .
Ora ana Negara sing ora, tanpa Persetujuan Kongres, menehi Tugas Tautan, njaga Pasukan, utawa Kapal Perang ing wektu Damai, mlebu Perjanjen utawa Kompak karo Negara liya, utawa nganggo Kekuwasa Asing, utawa melu Perang, kajaba bener-bener nyerang, utawa ing Bahaya sing cedhak banget ora bakal ngakoni wektu tundha.

Artikel. II.

Bagean. 1..

Daya eksekutif bakal diluncurake dadi Presiden Amerika Serikat ing Amerika. Dheweke bakal nyekel kantor sajrone Istilah patang taun, lan bebarengan karo Wakil Presiden, dipilih kanggo Istilah sing padha, kapilih,
Saben Negara kudu milih, ing Manner sing bisa uga ditrapake kanggo Anggota Dewan Undhang-undhang, sing padha karo Nomer Pamilih, padha karo Nomer Senator lan Perwakilan sing Negara bisa entuk hak ing Kongres: nanging ora ana Senator utawa Perwakilan, utawa Wong sing nyekel Kantor Kepercayaan utawa Bathi ing Amerika Serikat, bakal dipilih dadi Pamilih.
Pamilih bakal ketemu ing Negara-negara masing-masing, lan milih Ballot kanggo wong loro, sing paling ora bakal dadi Pedunung ing Negara sing padha karo awake dhewe. Lan dheweke bakal nggawe dhaptar kabeh Wong sing milih, lan Jumlah Votes kanggo saben; kang Dhaptar sing bakal ditandatangani lan menehi sertifikasi, lan ngirim disegel menyang Kursi Pamrentah Amerika Serikat, diarahake menyang Presiden Senat. Presiden Senat bakal, ing Presensi Senat lan Dewan Perwakilan, mbukak kabeh Sertifikat, lan Votes banjur bakal dietung. Wong sing duwe Nomer Votes sing paling gedhe bakal dadi Presiden, yen Nomer kasebut dadi Keutamaan saka nomer Pilih Elektronik sing ditunjuk; lan yen ana luwih saka siji sing duwe kepribadian sing kaya ngono, lan duwe Jumlah Votes sing padha, banjur Dewan Dhewe bakal njaluk cepet-cepet dening Ballot salah sijine kanggo Presiden; lan yen ora ana wong sing duwe Kaloritas, mula saka limang paling dhuwur ing Dhaptar kasebut, Omah kasebut kudu kaya Manner nyalahake Presiden. Nanging ing ngrayu Presiden, Votes kudu dijupuk dening Negara-negara, Perwakilan saka saben Negara sing duwe Vote siji; Uskup kanggo Tujuan iki kudu kalebu Anggota utawa Anggota saka rong pertiga saka Negara, lan Majapahit ing kabeh Negara kudu dipilih. Ing saben Kasus, sawise milih Presiden, Wong sing duwe Jumlah Votes saka Elektronik sing paling gedhe bakal dadi Wakil Presiden. Nanging yen isih ana loro utawa luwih sing duwe Undhang-undhang sing padha, Senat bakal nolak saka dheweke dening Ballot Wakil Presiden.
Kongres bisa nemtokake Wektu kanggo nyiksa Pamilih , lan Dina sing bakal menehi Votes ; Day kasebut bakal padha ing Amerika Serikat.
Ora ana wong kajaba Warga Lair sing asli, utawa Warga Amerika Serikat, nalika Adoption Konstitusi iki, bakal layak ing Kantor Presiden; uga ora ana wong sing layak ing Kantor kasebut sing durung tekan umur telung puluh lima taun, lan dadi patbelas Taun minangka Residen ing Amerika Serikat.
Ing kasus Ngilangi Présidhèn saka Kantor, utawa saka Pati, Resignation, utawa Kasektenan kanggo ngilangi Kekuwatan lan Tugas saka kantor kasebut, Same bakal nyasarake Wakil Présidhèn, lan Kongres bisa uga miturut Hukum kanggo nyedhiyakake Kasus kasebut. Ngilangi, Pati, Penetasan utawa Kasedhiyan, Presiden lan Wakil Présidhèn, nyatakake Pegawai sing banjur bakal dadi Presiden, lan Pegawai kasebut kudu tumindak kanthi bener, nganti Disability dicopot, utawa Presiden bakal dipilih.
Presiden bakal, ing nyatakake Times, nampa Layanan kang, a rugi, kang bakal ora bisa encreased utawa sudo jaman Periodhe kanggo kang bakal wis kapilih, lan ora bakal nampa sing ing Periode liyane Emolument saka Amerika Serikat, utawa sopo wae.
Sadurunge mlebu Kantor Eksekusi, dheweke bakal njaluk Sumpah utawa Ketegasan ing ngisor iki: - "Aku sumpah kanthi sumpah (utawa negesake) manawa aku bakal ngetrapake Kantor Presiden Presiden Amerika Serikat, lan paling apik kanggo aku. Kemampuan, nglindhungi, nglindhungi lan mbela Konstitusi Amerika Serikat. "

Bagean. 2..

Presiden dadi Panglima ing Kepala Angkatan Darat lan Angkatan Laut Amerika Serikat, lan Militia ing sawetara Negara, nalika diarani Layanan nyata saka Amerika Serikat; bisa uga mbutuhake Mratelakake panemume, kanthi nulis, Kepala Sekolah ing saben Departemen eksekutif, yen ana topik sing ana gegayutan karo Tugas-tugas saka pakaryan masing-masing, lan dheweke bakal duwe Kuwasa kanggo menehi Pemberita lan Ngapura babagan Pelanggaran marang Amerika Serikat, kajaba ing Kasus Impeachment.
Dheweke bakal duwe Kekuwatan, lan kanthi Saran lan Persetujuan Senat, nggawe Treaties, kasedhiya rong pertiga saka Senator sing saiki akur; lan bakal milih, lan lan kanthi Saran lan Persetujuan Senat, bakal milih Duta, menteri lan Menteri Umum liyane, Hakim Pengadilan tertinggi, lan kabeh Petugas liyane ing Amerika Serikat, sing Janjian kasebut ora diwenehake ing liyane sing diwenehake kanggo , lan sing bakal ditetepake miturut Hukum: nanging Kongres bisa uga miturut Pelantikan Pegawai-pegawai sing luwih murah, kaya sing dianggep bener, ing Presiden mung, ing Pengadilan Hukum, utawa ing Kepala Pengurus.
Presiden kudu Daya kanggo ngisi kabeh Vacancies sing bisa kedadeyan sajrone Recess Senat, kanthi menehi Komisi sing bakal rampung ing mburi Sesi sabanjure.

Bagean. 3..

Dheweke mesthi menehi wektu menyang Informasi Kongres Negara Kesatuan, lan menehi saran menyang Penganggepane Langkah-langkah kasebut amarga dheweke bakal nganggep prelu perlu; bisa uga, nalika kedadeyan sing luar biasa, ngumpulake Omah loro, utawa salah siji saka wong-wong mau, lan ing kasus sing ora setuju ing antarane wong-wong mau, kanthi hormat menyang Waktu Adjournment, dheweke bisa nate ngetrapake wektu kasebut ing wektu sing dianggep bener; dheweke bakal nampa duta besar lan Menteri umum liyane; Dheweke kudu ngati-ati supaya Hukum-hukum kasebut dileksanakake kanthi setya, lan bakal milih Komisi kabeh Perwira Amerika Serikat.

Bagean. 4..

Presiden, Wakil Presiden lan kabeh pejabat sipil ing Amerika Serikat, bakal dicopot saka Kantor ing Impeachment kanggo, lan Konsep, Treason, Bribery, utawa Kadurjanan lan Kesalahan liyane.

Artikel III.

Bagean. 1..

Kekuwatan Kehakiman Amerika Serikat, bakal diluncurake ing siji Pengadilan sing paling dhuwur, lan ing Pengadilan ing ngisor kaya Kongres bisa uga ngatur lan netepake. Para Hakim, loro Pengadilan sing paling dhuwur lan luwih endhek, bakal nyekel Pejabat sajrone Prilaku sing apik , lan bakal, nalika Times nyatakake, nampa Layanan, kompensasi, sing ora bakal dikurangi nalika diterusake ing Kantor.

Bagean. 2..

Kekuwatan Kehakiman bakal nyebar menyang kabeh Kasus, ing UU lan Kesetaraan, sing ana ing sangisoring Konstitusi iki, Hukum-hukum Amerika Serikat, lan perjanjian sing digawe, utawa sing bakal ditindakake, miturut Penguwasa; - kanggo kabeh Kasus sing mengaruhi Duta, Menteri-menteri umum liyane. lan Konsulsi; - kanggo kabeh Kasus pengakuan lan Penguasaan Maritim; - kanggo Kontroversi sing Amerika Serikat dadi Partai; Negara, - antarane Warga Negara sing padha sing negesake Tanah ing Ukuran saka macem-macem Negara, lan ing antarane Negara, utawa Warga, lan Negara Asing, Warga Negara utawa Subjek.
Ing kabeh Kasus sing mengaruhi Duta, Menteri lan Konsumsi liyane, lan sing dadi Negara dadi Partai, Pengadilan tertinggi duwe Bidang Kuasa asli. Ing kabeh Kasus liyane sing sadurunge kasebut, Pengadilan tertinggi kudu menehi Badan Pengadilan, miturut Hukum lan Kasunyatan, kanthi Pengecualian kasebut, lan miturut Peraturan sing kudu ditindakake dening Kongres.
Nyoba kabeh Kadurjanan, kajaba ing Kasus Impeachment, bakal oleh Juri; lan Uji coba kasebut bakal dianakake ing Negara sing ditindakake Kadurjanan kasebut; nanging nalika ora setuju ing Negara apa wae, Uji coba bakal ana ing papan utawa papan sing kaya sing diarahake dening Kongres.

Bagean. 3..

Nganiaya nglawan Amerika Serikat, mung kudu perang nglawan wong-wong mau, utawa kanggo nggayuh Musuh-musuh kasebut, menehi Aid lan Kepenak. Ora ana Wong sing kena disalahké saka Treason kajaba ing Kasaksian saka loro Saksi ing Tindakan sing padha, utawa Pengakuan ing Pengadilan terbuka.
Kongres bakal nduwe Kekuwatan kanggo ngumumake Hukuman, nanging ora ana Attainder of Treason sing bakal nindakake Korupsi Darah, utawa Pengurangan kajaba sajrone Urip Wong sing diolehi.

Artikel. IV.

Bagean. 1..

Iman Kasedhiya lan Kredit kudu diwenehake ing saben Negara menyang Publik, Rekam, lan Proses Kehakiman ing saben Negara liyane. Lan Kongres bisa uga miturut Hukum UU sing menehi Manner sing miturut Para Rasul, Cathetan lan Proses kasebut bakal dibuktekake, lan Efek kasebut.

Bagean. 2..

Warga Negara saben Negara kena kabeh hak istimewa lan Kekebalan kanggo Warga ing sawetara Negara.
Wong sing dituntut ing Negara endi wae karo Treason, Felony, utawa Kejahatan liyane, sing bakal uwal saka Keadilan, lan ditemokake ing Negara liya, bakal dituntut saka Panguwasa eksekutif saka Negara saka ngendi dheweke mlayu, bakal dikirim, supaya bisa dicopot menyang Negara sing duwe Bidang Kuasa saka Kajahatan.
Ora ana wong sing ditahan ing Layanan utawa Buruh ing siji Negara, miturut UU, sing ora bisa mlebu liyane, bakal, amarga Akibate utawa Hukum sing ana ing njero , dibuwang saka Layanan utawa Buruh kasebut , nanging bakal dikirimake Pratelan saka Partai kasebut. sing Layanan utawa Buruh kasebut bisa uga ana.

Bagean. 3..

Amerika Serikat bisa diakoni dening Kongres menyang Uni iki; nanging ora ana Negara anyar sing bakal kabentuk utawa didhekake ing Bidang Kuasa Negara liyane; uga negara apa wae sing kabentuk dening Junction saka rong negara utawa luwih, utawa Bagian Negara, tanpa Persetujuan saka Badan-Badan Negara sing uga ana ing Kongres.
Kongres bakal duwe Kuwasa kanggo nyingkirake lan nggawe kabeh Aturan lan Peraturan sing perlu kanggo babagan Wilayah utawa Properti liyane sing ana ing Amerika Serikat; lan ora ana apa-apa ing Konstitusi iki sing bisa dianggep Prejudis Pratelan Amerika Serikat, utawa Negara apa wae.

Bagean. 4..

Amerika Serikat bakal njamin saben Negara ing Uni kasebut minangka Formulir Pamrentah Republik, lan kudu nglindhungi saben panyerang menyang invasi; lan ing Aplikasi saka Legislatif, utawa Eksekutif (yen Anggota Dewan Undhang-undhang ora bisa dirampungake), amarga saka kekerasan domestik.

Artikel. V.

Kongres, nalika rong pertiga saka omah kasebut perlu, kudu ngusulake Amandemen Konstitusi iki, utawa, babagan Aplikasi Undhang-undhang saka rong pertiga saka sawetara Negara, bakal nelpon Konvensi kanggo ngusulake Amandemen, sing uga, ing kasus , bakal bener kanggo kabeh tujuan lan tujuan, minangka Bagean saka Konstitusi iki, nalika disetelake karo Legislatif telung pertiga saka sawetara Negara, utawa kanthi Konvensi ing telung perangan nomer kasebut, amarga cara siji utawa cara Ratifikasi liyane bisa diusulake dening Kongres; Yen ora ana Amandemen sing bisa ditindakake sadurunge Setaun sewu wolung atus wolung taun, ing Manner bisa mengaruhi Klausa pisanan lan kaping papat ing bagean kaping sanga; lan manawa Negara, tanpa Persetujuan, bakal dicabut saka Suffrage sing padha karo Senat.

Artikel. VI.

Kabeh Utang sing dikontrak lan dileksanakake, sadurunge Adoption Konstitusi iki, bakal bener tumrap Amerika Serikat miturut Konstitusi iki, kaya Konfigurasi.
Konstitusi iki, lan Undang-Undang ing Amerika Serikat sing bakal ditindakake ing Pengajaran kasebut; lan kabeh perjanjian sing digawe, utawa sing bakal ditindakake, miturut Penguasa Amerika Serikat, bakal dadi Undang-Undang sing paling dhuwur ing Tanah; lan Hakim ing saben Negara bakal diwatesi, apa wae ing Konstitusi utawa Undang-Undang ing Negara apa wae sing Beda.
Para Para Para Senat lan Perwakilan sadurunge kasebut, lan Anggota saka sawetara Undhang-undhang Negara, lan kabeh pejabat eksekutif lan pengadilan, loro ing Amerika Serikat lan sawetara Negara, bakal diwatesi Sumpah utawa Gabungan, kanggo ndhukung Konstitusi iki; nanging ora ana Uji Agama sing dibutuhake minangka Kualifikasi kanggo Kantor utawa Kepercayaan umum ing Amerika Serikat.

Artikel. VII.

Ratifikasi Konvensi sangang negara, bakal cukup kanggo Pembentukan Konstitusi iki antarane Amerika Serikat sing nyatakake Persamaan.
Tembung, "the," sing dicampurake ing antarane Galur Pitu lan kaping wolung Halaman pertama, Tembung "Telung puluh" ditulis sebagian ing Erazure ing Garis kaping limalas saka Halaman pertama, Tembung-tembung "dicoba" diwatesi ing antarane telung puluh loro lan telung puluh Galur Kaca pertama lan Tembung "sing" dicanthelake antarane patang puluh telu lan patang puluh papat Garis Kaca nomer loro.
Nglamar Sekretaris William Jackson
rampung ing Konvensi dening Persetujuan Unanimous Negara-negara ngumumake Dina Kaping Puluh September ing Taun Pangéran kita sewu pitung atus pitung atus Pitu, lan Merdeka saka Amérika Sarékat Amerika, kaping rolas Ing seksi ing kene, lan aku wis nglanggani Jeneng Kita ,
G °. Washington: Presidt lan wakil saka Virginia.
New Hampshire: John Langdon, Nicholas Gilman
Massachusetts: Nathaniel Gorham, King Rufus
Sambung: Wm: Saml . Johnson, Roger Sherman
New York: Alexander Hamilton
New Jersey: Wil: Livingston, David Brearly , Wm. Paterson, Jona : Dayton
Pennsylvania: B. Franklin, Thomas Mifflin, Robt . Morris, Geo. Clymer, Thos. FitzSimons , Jared Ingersoll, James Wilson, Gouv Morris
Delaware: Geo: Waca, Gunning Bedford jun , John Dickinson, Richard Bassett, Jaco : Sapu
Maryland: James McHenry, Dan St Stos. Jenifer, Danl Carroll
Virginia: John Blair--, James Madison Jr.
North Carolina: Wm. Bloss, Richd . Dobbs Spaight , Hu Williamson
Carolina Kidul: J. Rutledge, Charles Cotesworth Pinckney, Charles Pinckney, Pierce Butler
Georgia: William Few, Abr Baldwin

Bill Hak:

Amandemen Konstitusional nggawe apa sing dikenal minangka Bill of Rights.
Tanggal 25 September 1789, Kongres Nasional Amérika Sarékat ngajokaké 12 amandemen Konstitusi. Resolusi Kongres 1789 ngusulake amandemen kasebut ditampilake ing Rotunda ing Museum Nasional Arsip Nasional. Sepuluh amandemen 12 sing diusulake diresmikake dening telung pertapan saka undang-undang negara tanggal 15 Desember 1791. Artikel sing diratifikasi (Artikel 3-12) dadi 10 amandemen Konstitusi, utawa Bill hak-hak AS. Ing taun 1992, 203 taun sawisé diusulaké, Artikel 2 diresmikake minangka Amandemen kaping 27 kanggo Konstitusi. Artikel 1 ora diresmikake .

Transkripsi Resolusi Kongres 1789 Kongres 12 Amandemen Konstitusi AS

Kongres Amérika Sarékat diwiwiti lan digelar ing Kutha New-York, dina Rebo tanggal papat Maret , sewu kaping pitung atus wolung puluh sanga.
THE Using saka sawetara Amerika, gadhah ing wektu sing ngadopsi konstitusi, ditulis karo kepinginan, supaya nyegah misconstruction utawa penyalahgunaan saka sawijining kakuwasan, sing declaratory lan mbatesi klausa luwih kudu ditambahake : Lan minangka ndawakake lemah saka kapercayan umum ing Pamrentah, bakal luwih apik kanggo maneka warna institusi sing migunani.
RESOLVED dening Senat lan Dewan Perwakilan ing Amerika Serikat, ing Kongres ngumpul, rong pertiga saka loro omah sing ana, sing Artikel ing ngisor iki bakal diusulake kanggo Legislatif ing sawetara negara, minangka modifikasi kanggo Konstitusi Amerika Serikat. kabeh, utawa Artikel kasebut, nalika diresmikake karo telung perempat saka Anggota Dewan Undhang-undhang kasebut, bakal bener kanggo kabeh tujuan lan tujuan, minangka bagean saka Konstitusi kasebut; ngomah.
ARTIKEL saliyane, lan Amandemen Konstitusi Amerika Serikat, sing diusulake dening Kongres, lan diresmikake dening Legislatif sawetara negara, miturut Artikel kalima Konstitusi asli.
Artikel pisanan ... Sawise enumerasi pisanan sing dibutuhake saka artikel pertama Konstitusi, bakal ana siji Perwakilan kanggo saben telung puluh ewu, nganti jumlah kasebut tikel satus, sawise jumlah proporsi kasebut kudu diatur dening Kongres, ana ora kurang saka satus Perwakilan, utawa kurang saka siji Perwakilan kanggo saben patang puluh ewu wong, nganti jumlah Wakil kasebut dadi rong atus; sawise, proporsi kasebut kudu diatur dening Kongres, supaya ora kurang saka rong atus Perwakilan, utawa ora luwih saka siji Perwakilan kanggo saben sèket ewu wong.
Artikel nomer loro ... Ora ana undang-undang, macem-macem ganti rugi kanggo layanan para Senat lan Perwakilan, bakal ditindakake, nganti ana pamilihan Wakil bakal campur tangan.
Artikel katelu ... Kongres ora bakal nggawe angger-anggering aturan babagan panyiapan agama, utawa nglarang olahraga gratis; utawa ngringkes kabébasan, utawa pers; utawa hak rakyat kanthi tentrem kanggo ngumpul, lan njaluk pamrentah marang Pamrentah kanggo menehi keluhan.
Artikel papat ... A uga diatur Militia, kang perlu kanggo keamanan Negara free, ing sisih tengen wong kanggo njaga lan bear Arms, ora bakal infringed.
Artikel sing nomer lima ... Ora ana Prajurit sing bakal katempuh ing omah, tanpa idin saka Pamilik, utawa nalika perang, nanging miturut ukum.
Artikel kaping enem ... Hak rakyat supaya aman ing wong, omah, kertas, lan efek, nglawan telusuran lan rampasan sing ora muni, ora bakal dilanggar, lan ora ana Jaminan sing bakal ngetokake, nanging yen ana kemungkinan, didhukung dening Sumpah utawa negesake, lan utamane njlentrehake papan sing bakal digoleki, lan wong utawa barang sing bakal dicekel.
Artikel kapitu ... Ora ana wong sing kudu dijawab kanggo menehi modal, utawa tumindak kriminal, kajaba ana presentasi utawa dakwaan saka Grand Jury, kajaba ana kasus sing ana ing angkatan laut utawa angkatan laut, utawa ing Militia, nalika ing layanan nyata ing wektu Perang utawa bebaya umum; uga ora ana wong sing kena pelanggaran sing padha, kaping pindho dileboni nyawa utawa awak; utawa ora bakal dipaksa ing kasus pidana dadi seksi tumrap awake dhewe, utawa bakal dicopot saka urip, kebebasan, utawa properti, tanpa proses ukum; uga properti pribadi ora bisa digunakake kanggo panggunaan umum, tanpa ganti rugi.
Artikel kawolu ... Ing kabeh penuntut pidana, wong sing dituduh bakal nuntut hak kanggo nyoba cepet lan publik, kanthi hakim jabatan Negara lan kabupaten sing ora dikepengini, sing kabupaten sadurunge wis ditemtokake ukum. , lan dilaporake babagan alam lan panyebab tuduhan kasebut; supaya dicekel karo saksi nglawan dheweke; nduwe proses wajib kanggo golek saksi ing sih, lan duwe Asistensi Penasihat kanggo pertahanan .
Artikel nomer sanga ... Nalika cocog karo ukum umum, yen regane kontroversi bakal ngluwihi rong puluh dolar, hak nyoba saka juri bakal dilestarekake , lan ora ana kasunyatan sing diadili dening juri, bakal diteliti maneh ing Pengadilan liya. Amerika Serikat, tinimbang miturut ukum umum.
Pasal kaping sepuluh ... Pajak gedhe banget ora dibutuhake, utawa denda sing gedhe banget ora kena paukuman.
Artikel nomer sewelas ... Enumerasi ing Konstitusi, hak-hak tartamtu, ora bakal digambarake kanggo mbantah utawa ngilangi wong liya sing disimpen.
Artikel nomer rolas ... Kekuwatan sing ora ditugasake menyang Amerika Serikat miturut Konstitusi, utawa ora dilarang menyang Amerika Serikat, dilindhungi khusus kanggo Amerika Serikat, utawa kanggo masarakat.
ATTEST
Frederick Augustus Muhlenberg, Speaker Dewan Perwakilan
John Adams, Wakil Presiden Amerika Serikat, lan Presiden Senat
John Beckley, juru tulis Dewan Perwakilan.
Sam. Sawijining Sekretaris Otis Senat

Bill Hak Asasi AS

Ing sepisan kanggo ing Bill of Rights

Kongres Amérika Sarékat
diwiwiti lan digelar ing Kutha New-York, dina
Rebo tanggal papat Maret , sewu kaping pitung atus wolung puluh sanga.
THE Using saka sawetara Amerika, gadhah ing wektu sing ngadopsi konstitusi, ditulis karo kepinginan, supaya nyegah misconstruction utawa penyalahgunaan saka sawijining kakuwasan, sing declaratory lan mbatesi klausa luwih kudu ditambahake : Lan minangka ndawakake lemah saka kapercayan umum ing Pamrentah, bakal luwih apik kanggo maneka warna institusi sing migunani.
RESOLVED dening Senat lan Dewan Perwakilan ing Amerika Serikat, ing Kongres ngumpul, rong pertiga saka loro omah sing ana, sing Artikel ing ngisor iki bakal diusulake kanggo Legislatif ing sawetara negara, minangka modifikasi kanggo Konstitusi Amerika Serikat. kabeh, utawa Artikel kasebut, nalika diresmikake karo telung perempat saka Anggota Dewan Undhang-undhang kasebut, bakal bener kanggo kabeh tujuan lan tujuan, minangka bagean saka Konstitusi kasebut; ngomah.
ARTIKEL saliyane, lan Amandemen Konstitusi Amerika Serikat, sing diusulake dening Kongres, lan diresmikake dening Legislatif sawetara negara, miturut Artikel kalima Konstitusi asli.
Cathetan: Teks ing ngisor iki minangka transkripsi saka sepuluh amandemen Konstitusi ing wangun asli. Amandemen kasebut diresifikasi 15 Desember 1791, lan mbentuk apa sing diarani "Bill of Rights."

Amandemen I

Kongres ora nggawe undang-undang babagan agama, utawa nglarang latihan gratis; utawa ngringkes kabébasan, utawa pers; utawa hak rakyat kanthi tentrem kanggo ngumpul, lan njaluk pamrentah marang Pamrentah kanggo menehi keluhan.

Amandemen II

A uga diatur Militia, kang perlu kanggo keamanan Negara free, ing sisih tengen wong kanggo njaga lan bear Arms, ora bakal infringed.

Amandemen III

Ora ana Prajurit, ing wektu katentreman bakal dirungokake ing omah apa wae, tanpa idin saka Pamilik, utawa nalika perang, nanging miturut cara undang-undang.

Amandemen IV

Hak wong bakal aman ing wong, omah, kertas, lan efek, tumrap telusuran lan kejang sing ora wajar, ora bakal dilanggar, lan ora ana Jaminan sing bakal ngetokake, nanging yen ana kemungkinan, didhukung dening Sumpah utawa negesake, lan utamane nggambarake. papan sing bakal digoleki, lan wong utawa barang sing bakal dicekel.

Amandemen V

Ora ana wong sing bisa dijawab kanggo mangsuli modal, utawa tumindak kejahatan kasebut, kajaba ana presentasi utawa dakwaan saka Grand Jury, kajaba ing kasus sing ana ing angkatan darat utawa angkatan laut, utawa ing Militia, nalika ana layanan nyata ing wektu. Perang utawa bebaya umum; uga ora ana wong sing kena pelanggaran sing padha, kaping pindho dileboni nyawa utawa awak; utawa ora bakal dipaksa ing kasus pidana dadi seksi tumrap awake dhewe, utawa bakal dicopot saka urip, kebebasan, utawa properti, tanpa proses ukum; uga properti pribadi ora bisa digunakake kanggo panggunaan umum, tanpa ganti rugi.

Amandemen VI

Ing kabeh penuntut pidana, wong sing dituduh bakal nuntut hak kanggo nyoba kanthi cepet lan cepet, dening juri Negeri sing ora adil ing negara lan distrik ing ngendi angkara kasebut wis ditindakake, sing kabupaten sadurunge wis dipesthekake miturut ukum, lan dilaporake. alam lan sabab saka tuduhan kasebut; supaya dicekel karo saksi nglawan dheweke; nduwe proses wajib kanggo golek saksi ing sih, lan duwe Asistensi Penasihat kanggo pertahanan .

Amandemen VII

Ing Suits ing hukum umum, yen nilai ing kontroversi bakal ngluwihi rong puluh dolar, hak nyoba kanggo hakim bakal dilestarekake , lan ora ana kasunyatan sing diadili dening hakim, bakal diteliti maneh ing Pengadilan Amerika Serikat, tinimbang miturut tumrap paugeran ukum umum.

Amandemen VIII

Jaminan sing gedhe banget ora dibutuhake, utawa denda sing gedhe banget, utawa ora nuntut hukuman sing kejem lan ora biasa.

I amandemen IX

Enumerasi ing Konstitusi, hak-hak tinamtu, ora bakal dipungkiri kanggo mbantah utawa mbatalake wong liya sing disimpen.

Amandemen X

Kekuwatan sing ora diwenehake menyang Amerika Serikat miturut Konstitusi, utawa ora dilarang menyang Amerika Serikat, diwenehake kanggo Amerika Serikat, utawa kanggo masarakat.

 

Konstitusi: Pindaan 11-27

Amandemen Konstitusional nggawe apa sing dikenal minangka Bill of Rights. Pindaan 11-27 kapacak ing ngisor iki.

PINDAAN XI

Liwati dening Kongres 4 Maret 1794. Diverifikasi tanggal 7 Februari 1795.
Cathetan: Bagean III, bagean 2, Konstitusi diowahi dening pindaan 11.
Kekuwatan Kehakiman ing Amerika Serikat ora bakal ditrapake kanggo nglanggar hukum utawa ekuitas, diwiwiti utawa dituntut marang salah sawijining Amerika Serikat dening Warga Negara liya, utawa dening Warga Negara utawa Subjek saka Negara Luar Negeri .

PINDAAN XII

Passed dening Kongres 9 Desember 1803. Ratified 15 Juni 1804.
Cathetan: Bagean Artikel II, bagean 1 Konstitusi kasebut diganti karo amandemen kaping 12.
Pamilih bakal ketemu ing negara pamilike lan milih kanthi milih swara kanggo Presiden lan Wakil Présidhèn, salah sawijine, ora bakal dadi penduduk ing negara sing padha. wong-wong mau bakal milih jeneng ing wong sing milih dadi Presiden, lan ing bal-balan sing beda wong kasebut dadi Wakil Présidhèn, lan bakal nggawe dhaptar béda saka kabeh wong sing dipilih minangka Presiden, lan kabeh wong milih minangka Wakil Presiden , lan saka pirang-pirang swara kanggo saben wong, sing nampilake dhaptar lan menehi sertifikasi, lan ngirim dikirim menyang kursi pamrentah Amerika Serikat, sing diarahake menyang Presiden Senat; - Presiden Senat bakal, ing ngarsane Senat lan Dewan Perwakilan, mbukak kabeh sertifikat lan suara bakal diwilang; - Wong sing duwe jumlah paling gedhe kanggo Presiden, bakal dadi Presiden, yen jumlah kasebut dadi mayoritas jumlah Elektronik sing ditunjuk; lan yen ora ana wong sing duwe mayoritas kaya ngono, mula saka wong sing duwe jumlah paling dhuwur sing ora ngluwihi telu ing dhaptar wong-wong sing milih minangka Presiden, Dewan Perwakilan kudu milih kanthi langsung, kanthi milih swara, Presiden. Nanging ing milih Presiden, swara bakal dijupuk dening negara, perwakilan saka saben negara sing duwe siji swara; sawijining korum kanggo tujuan iki kudu kalebu anggota utawa anggota saka rong pertiga negara, lan mayoritas kabeh negara kudu dipilih. [ Lan yen Dewan Wakil ora milih Présidhèn kapan waé sing dipilih bakal nyimpulaké, sadurunge dina kaping papat tanggal Maret sabanjuré, banjur Wakil Presiden bakal tumindak dadi Presiden, ing kasus ing pati utawa konstitusi liyane cacat saka Presiden. -] * Wong sing duwe jumlah paling gedhe minangka Wakil Presiden, bakal dadi Wakil Presiden, yen nomer kasebut dadi mayoritas jumlah Elektronik sing ditunjuk, lan yen ora ana wong sing duwe mayoritas, mula saka loro. nomer paling dhuwur ing dhaptar, Senat kudu milih Wakil Presiden; sawijining korum kanggo tujuan kasebut kudu dumadi saka rong pertiga saka kabeh Senator, lan mayoritas kabeh nomer kudu dipilih. Nanging ora ana wong sing ora cocog karo pejabat Presiden sing layak dadi Wakil Presiden Amerika Serikat. * Ditambah dening bagean 3 amandemen kaping 20.

PINDAAN XIII

Diwenehi dening Kongres tanggal 31 Januari 1865. Diverifikasi tanggal 6 Desember 1865.
Cathetan: Bagean Artikel IV, bagean 2, Konstitusi diluncurake karo amandemen kaping 13.

Bagean 1.

Ora ana perbudakan utawa ora ana kekuwatan, kajaba minangka paukuman kanggo pihak angkara, pesta kasebut bakal disalahké , ora bakal ana ing Amerika Serikat, utawa papan sing ana ing ukum.

Bagean 2.

Kongres bakal nduweni kekuwatan kanggo ngetrapake arti cle iki miturut aturan sing cocog.

PINDAAN XIV

Diwenehi dening Kongres 13 Juni 1866. Diverifikasi tanggal 9 Juli 1868.
Cathetan: Artikel I, bagean 2, Konstitusi diowahi nganggo ek 2 saka amandemen kaping 14.

Bagean 1.

Kabeh wong sing lair utawa dadi alami ing Amerika Serikat, lan tundhuk hak ukum kasebut, minangka warga negara Amerika Serikat lan Negara sing manggon. Ora ana Negara sing bakal nggawe utawa ngetrapake undang-undang sing bakal menehi hak istimewa utawa imuniti warga Amerika Serikat; utawa Negara ora bakal ngrusak wong urip, kamardikan, utawa properti, tanpa proses ukum; utawa ora lali marang sapa wae sing ana ing ukumane.

Bagean 2.

Perwakilan bakal dibagi ing sawetara negara miturut nomer masing-masing, ngitung nomer kabeh wong ing saben Negara, ora kalebu wong India sing ora kena pajak. Nanging nalika hak milih kanggo milih pamilihan kanggo Presiden lan Wakil Presiden Amerika Serikat, Wakil ing Kongres, pejabat Eksekutif lan Kehakiman ing sawijining negara, utawa anggota Dewan Undangane, ditolak karo sapa wae saka wong lanang ing Negara kasebut, umur rong puluh siji taun, * lan warga negara Amerika Serikat, utawa kanthi cara sing ringkes, kajaba partisipasi ing kraman, utawa tumindak angkara liyane, dhasar perwakilan kasebut bakal suda ing proporsi sing kudu ditrapake kanggo jumlah warga negara kasebut kanthi jumlah umur warga sawidak umur siji puluh taun ing Negara kasebut.

Bagean 3.

Ora ana wong sing dadi Senator utawa Wakil ing Kongres, utawa pemilihan Presiden lan Wakil Presiden, utawa nyekel pejabat, sipil utawa militer, miturut Amerika Serikat, utawa ing negara liya, sing sadurunge sumpah, minangka anggota Kongres, utawa minangka pejabat saka Amerika Serikat, utawa minangka anggota dewan undhang negara, utawa minangka pejabat eksekutif utawa keadilan saka Negara apa wae, kanggo ndhukung Konstitusi Amerika Serikat, kudu melu pemberontakan utawa pemberontakan marang padha, utawa diwenehi pitulung utawa kenyamanan marang mungsuh. Nanging Kongres bisa uga milih rong pertiga saben House, mbusak cacat kasebut.

Bagean 4.

Kesahihan utang umum ing Amerika Serikat, sing diwenehake dening ukum, kalebu utang sing dibayar kanggo mbayar pensiun lan hadiah kanggo layanan kanggo nyegah pemberontakan utawa pemberontakan, ora bakal ditakokake . Nanging Amerika Serikat utawa negara apa wae ora bakal nganggep utawa mbayar utang utawa kewajiban amarga pemberontakan utawa pemberontakan marang Amerika Serikat, utawa tuntutan manawa kerugian utawa emansipasi budak; nanging kabeh utang, kewajiban lan tuntutan kasebut kudu ditindakake kanthi ilegal lan ora ana batine.

Bagean 5.

Kongres bakal nduweni kekuwatan kanggo ngetrapake, miturut undang-undang sing cocog, pranata artikel iki.
* Diganti bagean 1 saka amandemen kaping 26.

GAMBANG XV

Passed dening Congress 26 Februari 1869. Diverifikasi tanggal 3 Februari 1870.

Bagean 1.

Hak warga negara Amerika Serikat kanggo milih ora bakal ditolak utawa disingkat dening Amerika Serikat utawa dening Negara endi wae babagan keturunan, warna, utawa kahanan servitude sadurunge

Bagean 2.

Kongres duwe kekuwatan kanggo ngetrapake artikel iki kanthi aturan sing cocog.

GAMBARAN XVI

Liwati dening Kongres 2 Juli 1909. Diverifikasi tanggal 3 Februari 1913.
Cathetan: Artikel I, bagean 9, Konstitusi diowahi nganggo pindaan 16.
Kongres bakal nduweni kekuwatan kanggo ngempalaken lan ngumpulake pajak, apa wae sumber sing asale, tanpa anane bagean ing sawetara Negara, lan ora dianggep sensus utawa enumerasi.

GAMPANG XVII

Lulus Kongres 13 Mei 1912. Diverifikasi tanggal 8 April 1913.
Cathetan: Artikel I, bagean 3, Konstitusi diowahi dening amandemen kaping 17.
Senat Amerika Serikat kudu dumadi rong Senat saka saben Negara, sing dipilih dening rakyat ing kono, suwene nem taun; lan saben Senator kudu siji swara. Pamilih ing saben Negara bakal nduweni syarat kualifikasi kanggo pemilih cabang paling akeh saka legislatif Negara.
Nalika lowongan ana ing perwakilan saka Negara apa wae ing Senat, panguwasa eksekutif ing Negara kasebut bakal ngetokake pemilihan pemilihan kanggo ngisi kekosongan kasebut: Diwenehi, Supaya ukum saka negara apa wae bisa menehi eksekutif kanggo negesake kanggo nggawe janjian sementara sementara wong ngisi. lowongan minangka pemilihan minangka bisa menehi arahan.
Amandemen iki ora bakal ditafsirake kanggo mengaruhi pemilihan utawa istilah Senat sing dipilih sadurunge dadi bener minangka bagian saka UUD.

PINDAAN XVIII

Passed dening Kongres 18 Desember 1917. Ratified 16 Januari 1919. Diwenehi dening amandemen 21.

Bagean 1.

Sawise setaun saka ratifikasi artikel iki, ngasilake, adol, utawa transportasi omben-omben sing mabuk, importasi kasebut dadi, utawa ekspor kasebut saka Amerika Serikat lan kabeh wilayah sing dileksanakake ukum kasebut kanggo tujuan minuman iki dilarang .

Bagean 2.

Kongres lan sawetara Negara bakal duwe kekuwatan sing serenten kanggo ngetrapake artikel iki kanthi aturan sing cocog.

Bagean 3.

Artikel iki ora bisa ditindakake kajaba kudu diratifikasi minangka amandemen Konstitusi dening ukum saka sawetara Negara, kaya sing diwenehake ing Konstitusi, sajrone pitung taun saka tanggal kiriman saka Negara-negara dening Kongres.

GAMPANG XIX

Passed dening Kongres 4 Juni 1919. Diverifikasi 18 Agustus 1920.
Hak warga Amerika Serikat kanggo milih ora bakal ditolak utawa disingkat dening Amerika Serikat utawa dening Negara endi wae babagan jinis.
Kongres bakal nduweni kekuwatan kanggo ngetrapake artikel iki kanthi aturan sing cocog.

PINDAAN XX

Liwati dening Kongres 2 Maret 1932. Diverifikasi tanggal 23 Januari 1933.
Cathetan: Artikel I, bagean 4, Konstitusi diowahi miturut bagean 2 amandemen iki. Kajaba iku, bagean saka Amandemen ka-12 iki ngantèkaké dening bagean 3.

Bagean 1.

Istilah Presiden lan Wakil Présidhèn bakal rampung ing siang dina tanggal 20 Januari, lan istilah para Senat lan Perwakilan ing awan ing dina 3d Januari, taun-taun sing bisa ditemtokake istilah kasebut yen artikel iki wis durung diratifikasi ; lan istilah saka penggantine banjur bakal diwiwiti.

Bagean 2.

Kongres bakal ngumpul paling ora sapisan ing saben taun, lan rapat kasebut bakal diwiwiti awan awan ing dina kaping 3 Januari, kajaba dheweke bakal milih dina sing beda.

Bagean 3.

Yen, ing wektu sing diwiwiti kanggo miwiti istilah Presiden, wong sing dipilih Presiden bakal tiwas, Wakil Presiden bakal dadi Presiden. Yen Presiden ora dipilih sadurunge wektu sing wis ditemtokake wiwit jamane, utawa yen milih Presiden ora bakal nduweni kualifikasi, mula Wakil Presiden kudu tumindak dadi Presiden nganti Presiden ora nduweni kualifikasi; lan Kongres bisa miturut ukum nyedhiyakake kasus sing ora milih Presiden utawa calon Wakil Presiden ora nduweni kualifikasi, nyatakake sapa sing bakal tumindak dadi Presiden, utawa cara sing dipilih kudu dipilih, lan wong liya bakal dipilih tumindak kanthi bener nganti Presiden utawa Wakil Presiden kudu nduweni kualifikasi.

Bagean 4.

Kongres bisa uga miturut ukum nyedhiyakake kasus matine wong saka wong sing bisa milih Présidhèn milih Présidhèn nalika milih hak bakal diluncurake kanggo wong-wong mau, lan kanggo kasus pati saka wong liya saka Senat bisa milih Wakil Présidhèn kapan waé sing dipilih bakal disenengi.

Bagean 5.

Bagean 1 lan 2 bakal ditrapake ing dina kaping 15 wulan Oktober sawisé ratifikasi artikel iki.

Bagean 6.

Artikel iki ora bisa ditindakake kajaba kudu diresmikake minangka amandemen Konstitusi kanthi ukum saka telung pertiga saka sawetara Negara sajrone pitung taun wiwit tanggal sawijining kiriman.

GAMBUNG XXI

Passed dening Kongres 20 Februari 1933. Ratified tanggal 5 Desember 1933.

Bagean 1.

Artikel bab kaping wolulas kanggo Konstitusi Amerika Serikat iki dicabut .

Bagean 2.

Pengangkatan utawa ngimpor menyang Negara, Wilayah, utawa properti saka Amerika Serikat kanggo ngirim utawa nggunakake ing kono yaiku omben-omben mabur, nglanggar undang-undang kasebut, mula dilarang .

Bagean 3.

Artikel iki ora bisa ditindakake kajaba kudu diratifikasi minangka modifikasi kanggo Konstitusi kanthi konvènsi ing sawetara negara, kaya sing diwenehake ing Konstitusi, sajrone pitung taun saka tanggal kiriman saka Negara-negara dening Kongres.

GAMBUNG XXII

Lulus Kongres 21 Maret 1947. Diverifikasi tanggal 27 Februari 1951.

Bagean 1.

Ora ana wong sing kapilih dadi pejabat Presiden luwih saka kaping pindho, lan ora ana wong sing nyekel jabatan Presiden, utawa tumindak dadi Presiden, luwih saka rong taun suwene sawetara wong liya dipilih dadi Presiden dadi kapilih. menyang kantor Presiden luwih saka sepisan. Nanging Artikel iki ora ditrapake kanggo sapa wae sing nyekel jabatan Presiden nalika Artikel iki diusulake dening Kongres, lan ora bakal nyegah wong sing bisa nyekel jabatan Presiden, utawa tumindak dadi Presiden, sajrone istilah kasebut ing Artikel iki. dadi penggawe saka nyekel jabatan Presiden utawa tumindak dadi Presiden sajrone isih kalebu istilah kasebut.

Bagean 2.

Artikel iki ora bisa ditindakake kajaba kudu diratifikasi minangka amandemen Konstitusi kanthi ukum saka telung pertiga saka sawetara Negara ing sajrone pitung taun wiwit tanggal kiriman menyang Negara-negara dening Kongres.

PINDAAN XXIII

Passed dening Kongres 16 Juni 1960. Diverifikasi tanggal 29 Maret 1961.

Bagean 1.

Distrik sing dadi jabatan pamrentahan Amerika Serikat kudu milih kanthi cara kaya sing diarahake dening Kongres:
Sawetara pamilihan Presiden lan Wakil Presiden sing padha karo jumlah Senat lan Perwakilan ing Kongres sing nduweni kabupaten kasebut yen dadi Negara, nanging ora ana luwih saka Negara sing paling cilik; dheweke uga saliyane kanggo wong-wong sing ditunjuk dening Negara-negara, nanging bakal dianggep, kanggo tujuan pemilihan Presiden lan Wakil Presiden, dadi pamilih sing dipilih dening Negara; lan padha bakal ketemu ing Kecamatan lan nindakake pakaryan kaya sing diwenehake dening artikel nomer rolas.

Bagean 2.

Kongres bakal nduweni kekuwatan kanggo ngetrapake artikel iki kanthi aturan sing cocog.

GAMPANG XXIV

Lulus Kongres 27 Agustus 1962. Diverifikasi tanggal 23 Januari 1964.

Bagean 1.

Hak warga Amerika Serikat kanggo milih ing pamilihan utama utawa liyane kanggo Presiden utawa Wakil Presiden, kanggo para pamilih kanggo Presiden utawa Wakil Presiden, utawa kanggo Senator utawa Wakil ing Kongres, ora bakal ditolak utawa dicendhet dening Amerika Serikat utawa apa wae Negara kanthi alesan gagal mbayar pajak polusi utawa pajak liyane.

Bagean 2.

Kongres bakal nduweni kekuwatan kanggo ngetrapake artikel iki kanthi aturan sing cocog.

PINDAAN XXV

Passed dening Kongres 6 Juli 1965. Diverifikasi tanggal 10 Februari 1967.
Cathetan: Artikel II, bagean 1, Konstitusi kena pengaruh kanggo amandemen kaping 25.

Bagean 1.

Yen disingkirake Presiden saka kalungguhan utawa matine utawa mundur, Wakil Presiden bakal dadi Presiden.

Bagean 2.

Nalika ana lowongan ing Wakil Presiden, Presiden bakal milih Wakil Presiden sing bakal njupuk kantor nalika konfirmasi kanthi milih mayoritas Omah Kongres.

Bagean 3.

Nalika Presiden ngirim menyang Presiden pro tempore Senat lan Speaker Dewan Perwakilan kasebut nyatakake manawa dheweke ora bisa ngeculake kekuwatan lan tugas ing kantor, lan nganti dheweke ngirim deklarasi ditulis kanggo dheweke, kekuwatan lan tugas kasebut kudu dibuwang dening Wakil Presiden minangka Pemangku Presiden.

Bagean 4.

Kapan Wakil Presiden lan mayoritas pejabat utama departemen eksekutif utawa badan liyane kaya Kongres bisa uga miturut hukum, ngirimake présidhèn présidhèn Senat lan Speaker Dewan Perwakilan sing ditulis. Presiden ora bisa ngeculake kekuwatan lan tugas ing jabatane, Wakil Presiden kudu langsung nganggep kekuwatan lan tugas ing kantor minangka Pemangku Presiden.
Sawise iku, nalika Presiden ngirim menyang Presiden pro ing Senat lan Speaker Dewan Perwakilan deklarasi ditulis manawa ora ana kabisan, dheweke bakal nerusake kekuwatan lan tugas ing kantor kajaba Wakil Presiden lan mayoritas salah sawijining pejabat utama departemen eksekutif utawa badan liyane kaya Kongresi bisa kanthi menehi ukum, ngirimake sajrone patang dina nganti Presiden pro ing Senat lan Speaker Dewan Perwakilan sing ditulis manawa Presiden ora bisa ngeculake kekuwatan lan tugas ing jabatane. Bakal ana Kongres arep mutusake masalah kasebut, kumpul ing patang puluh wolu jam kanggo tujuan kasebut yen ora sesi. Yen Kongres, sajrone rong puluh siji dina sawise ditampa deklarasi ditulis terakhir, utawa, yen Kongres ora ana sesi, sajrone rong puluh dina sawise Kongres dibutuhake ngumpul, nemtokake dening rong pertiga swara saka loro omah sing Presiden ora bisa nguasi kekuwatan lan tugas ing kantor, Wakil Presiden kudu terus ngeculake padha karo Pemangku Presiden; Yen ora, Presiden bakal nerusake kekuwatan lan tugas ing jabatane.

PINDAAN XXVI

Lulus Kongres 23 Maret 1971. Diverifikasi tanggal 1 Juli 1971.
Cathetan: Amandemen 14, bagean 2, Konstitusi diowahi miturut bagean 1 amandemen kaping 26.

Bagean 1.

Hak warga Amerika Serikat, sing umur wolulas taun utawa luwih lawas, kanggo milih ora bakal ditolak utawa disingkat dening Amerika Serikat utawa dening Negara endi wae yen umur.

Bagean 2.

Kongres bakal nduweni kekuwatan kanggo ngetrapake artikel iki kanthi aturan sing cocog.

PINDAAN XXVII

Asliné diusulake tanggal 25 September 1789. Diatur tanggal 7 Mei 1992.
Ora ana undang-undang, macem-macem ganti rugi kanggo layanan para Senat lan Perwakilan, ora bakal ditindakake, nganti ana pemilihan Wakil bakal campur tangan.